maanantai 5. elokuuta 2013

Burn

Heeippa! 

Täällä ollaan taas pitkästä aikaa, ja päätettiin samalla tehdä yhteispostaus!
Mietittiin, että millanen postaus me voitas teille tehä, ja ensimmäinen ajatus olikin sitten style swap! Eli toisin sanoen mä päätin mitä Emilia laittaa päälle, ja Emilia päätti mun vaatteet :--) 
Tulokset olikin sitten aika lailla sellaisia mitä olettaa saattaa. Mun tyyli on tosi yksinkertainen, ja en oikeestaan osaa käyttää isoja koruja, kun taas Emilia on mun täysi vastakohta... Emilia tykkää isoista printeistä ja isoista koruista, joten tiedettiin alusta asti jo, että tästä tulee hauskaa! 

Emilia päätti ensin mun vaatteet, ja ensimmäinen asia minkä se sieltä kaapista riuhtasee ulos on se tunnettu barokki-tyylinen hame isoilla kultakuvioilla...jep, kuvitelkaa mun ilme, se on niin pitkään halunnut saada jotain tollasta mun päälle, ja sinnehän se meni. 
Siihen Emilia halusi yhdistää jotain vähän yksinkertasempaa etten mä ihan joulukuuselta näyttäisi. 

Koruiksi iski mukaan Emilialle pienet korvikset ja kasa sormuksia. Ehdin jo pelätä, koska Emilialla on yhdet isot kultaiset lehtikorvikset mitä se ensin ajatteli :--D

Lopputulos: Tykkään paljon asun ajatuksesta, mutta tosi vaikea kuvitella, että pitäisin tollaista ihan joka päivä. Tuntuu tosi juhlavalta, ja ei jotenkin yhtään tunnu omalta. Kengät oli upeet, ja harkitsen salakuljettavani ne ulos Emilialta tässä kohta...heh



Seuraavaksi Oona sitten päätti mun asun. Oona tosiaan pitää yksinkertaisemmasta linjasta kun mun asut yleensä mutta tuo on tosi paljon myös omaa tyyliäni. Laittasin tosin enemmän koruja :D Korvikset varsinkin oli tosi pienet ja sievät normiin verrattuna... En ensin olisi noin yhdistänyt mutta nuo toimi tosi hyvin yhdessä! Hiuksista ja meikistä tykkään paljon ja Oonan balleriinat on tosi söpöt!

Lopputulos: asu oli upea ja voisin pitää myöhemminkin. Neuleen ja tekonahkahameen yhdistelmä toimi yllättävän hyvin ja Oonan ottaisin joka päivä meikkaamaan ja laittamaan mun hiukset (varo vaan tää on sun tulevaisuus kun asutaan saman katon alla :D)!




Oonan synttärisormus :)
Oonalla oli kiharat tullessa meille ja pyysin laittamaan hiukset ylös nutturalle jotta korvikset näkyisi paremmin! Tuota Rimmelin 1000 Kisses huulijuttua oli Emilialla päällä.


Niin nää oli ne pelätyt korvikset :D
"Mitä, nääkö vain?"
Oona ryntäsi viivana neuleiden kimppuun!

Eli tällaista tällä kertaa, meillä oli tosi kivaa tehdessä tällaista postausta! Mitäs mieltä te olette, pitäisikö meidän tehdä tästä joku säännöllinen juttu? :--)

<3oona & emilia




8 kommenttia:

  1. oona, täydellinen look! hame <3
    nähääks me ennen ku muutan :(
    - pätkiss

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä, kyllä se Emilia osaa :--)
      nähdään! pistä viestiä<3

      Poista
  2. Oonan päällä oleva hame on aivan ihana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emilia osaa kyllä löytää kaupoista kivoja vaatteita :--)

      Poista
  3. hah, tää on yks parhaimmista blogeista joita oon lukenu :)! ehdottomasti liityin!

    ateenagesworld.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. aivan ihana blogi ! :) täytyy selailla enemmänkin näitä tekstejä ! :) ootte tosi kaunii a kummatkin! :) tekstit on mukavia ja kuvat hyviä ! :) liityn ehdottomasti blogin lukijaksi heti tänään illakka kun pääsen koneelle ! Käykää ihmeessä kurkaammassa minun ja kahden kaverin blogi
    http://lifestyle-weareyoung.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon ihanasta kommentista nora! :--) joo käyn kattelemassa!

      Poista